onsdag 12 mars 2014

isblå & marinblå

Såhär ser jag ut idag, på min lediga dag. Isblått och marinblått som ju är en favoritkombination. Ljusblått passar till så mycket fint; rött, rosa, vitt, gult eller varför inte petroleumblått? 

 Kjolen är köpt på Judits. Jag köpte den när jag precis slutat gymnasiet och jag och Kalle skulle till Paris. Jag tänkte att den skulle passa utmärkt att sväva runt med i somriga Paris. Det blev till slut Köpenhamn, men där passade den också! Det är nog en av mina mest användbara kjolar, enfärgad och vid som den är.

Tröjan och halsbandet är nytt i garderoben. Tröjan är köpt på Stadsmissionen för några tior. Både Beate och Kalle röstade nej för denna, men den fick följa med hem ändå. Halsbandet är köpt på Glitter, de hade 30% på halsband, och eftersom jag gått och nypt i detta några gånger fick det till slut följa med hem.



a Bientôt!



PS. Hur fint är inte ljuset nu? Man är så ovan! DS






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar